Plānās pankūkas

Kā iepriekš solīju, dalos ar pankūku recepti, ko mūsu ģimene ir ļoti iemīļojusi, jo tai ir plašs pielietojums. Oriģinālreceptē tiek izmantoti kokosriekstu milti, bet man nav sanākušas pagaidām tādas pankūkas, ko var sarulēt, tāpēc izmēģināju miltus aizstāt ar mandeļu miltiem un lūk kas man sanāca. 

Sastāvdaļas:

  1. 8 olu baltumi (iegādājos 1l olu baltumu) - 2g ogh + 25g olbaltumvielas;
  2. 50g mandeļu miltu - 5g ogh;
  3. Garšvielas pēc vēlmes, atkarībā no pildījuma. Es pievienoju sāli gan saldam, gan sāļam pildījumam.
Visas sastāvdaļas samaisa ar karoti, un ar kausu lej virsū pannai. Cep kā parastās plānās pankūkas uz vidēji lēnas uguns. Kad parādās dūmi no pankūkas apakšas, var lēnām mēģināt apgriezt uz otru pusi. Un lūk, pirmā pankūka gatava.
Šorīt dēls ēda ar zemeņu ievārījumu ar sludinātāju, kur 100g ir tikai 10g ogh.
No kopējās masas sanāca tikai 8-9 pankūkas, bet pilnīgi pietiek brokastīm.
Parasti cepju uzreiz vairāk, lai arī citās ēdienreizēs varam izmantot pankūku kā maizi uz kuras uzlikt salātu lapu, sieru, desu vai siera salātus.. vai biezpienu..atkarīgs, no vēlmēm!
Attiecīgi viena pankūka ir aptuveni 1g ogļhidrātu, taču ņemiet vērā, ka lielais olbaltumvielu saturs arī var ietekmēt cukura līmeni.
Lai izdodas!


Komentāri

  1. Nu re, uzgāju šo blogu un tagad gribas ar padomiem dalīties katrā ierakstā :D
    Es, kad taisu plānās pankūkas, tad lieku kādas 6 olas (ar visiem dzeltenumiem), puspaciņu biezpiena (9%) un nedaudz mandeļu miltus - varētu būt daudzums, kā norādīji. Un to visu sakuļu blenderī.
    Sanāk kādas 9-10 plānās pankūkas - rullējas labi.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tas tak lieliski. Man ļoti noder citu pieredze, jo to visu uzsākam dēla dēļ un nonācām, ka tas tak ir tik forši un veselīgi tikai kā jau minēji ir vēl jāstude arī citu sastāvdaļu daudzums - tauki, olbaltumvielas :)

      Dzēst
    2. Te ir mans Pinterest dēlis, kur senāk vācu receptes cītīgi https://www.pinterest.com/sandrapriedite9/ . Viss ir low carb/high fat. Ar laiku jau iemanās, kā tās sastāvdaļas strādā un pamazām paši var taisīt savas receptes. Pluss visām šīm receptēm ir, ka ir norādīta uzturvērtība. Cik saprotu, jums nav skaidrības par olbaltumvielām. Uzsākot Low carb, aizrāvos ar keto idejām (joprojām ticu, ka laiku pa laikam ir svētīgi pabūt ketozē, jo atjaunojas organisms) un pat izlasīju grāmatu par ketogēno diētu epilepsijas gadījumā. Kad rēķina bērnam olbaltumvielas, ņem vērā gan garumu, gan svaru, gan aktivitātes līmeni. Bet tas cipars grozās ap 1g uz 1 kg. bet tā kā jums nav ketogēnā, bet vnk low carb, tad noteikti nav tik strikti jāpieiet. Bet es neesmu ārsts :) Noteikti izrunājiet ar ārstu - tas tik tā, kur sākt skatīties :) Un noteikti papētiet šo lapu - https://www.dietdoctor.com/ Tur ir receptes - ne tikai ketogēnai, bet arī moderate un liberal low carb (un visām ir norādīts uzturvielu daudzums), kā arī raksti par to, kā LCHF strādā.

      Dzēst

Ierakstīt komentāru

Šī emuāra populārākās ziņas

Ar ko atšķiras Libre1 un Libre2 (FreeStyle Libre glikozes monitoringa sistēma)

Ierīce nepārtrauktai glikozes noteikšanai asinīs - Freestyle Libre System

FREESTYLE LIBRE