Insulīna pildspalvas

Pirms 20 gadiem cilvēkiem, kas bija saskārušies ar diabētu praktiski nebija nekā- ne informācijas, ne insulīna, adatu, pat lai noteiktu cukura līmeni asinīs - analīzes bija jānodot un rezultātus uzzināja pēc pāris dienām. Kā šādos apstākļos varēja veiksmīgi kompensēt diabētu - kā? Es pat nevaru iedomāties, kas bija jāpārdzīvo un cik stipriem bija jābūt, lai to varētu izturēt. Prieks, ka man bija tā iespēja satikties ar mammām, kas man to pastāstīja, pastāstīja, ka tagad bērni jau lieli un katrs nodarbojas ar ko savu - attiecīgi dzīvo un bauda dzīvi. Tieši pateicoties tādiem vecākiem, mums skaidri jāsaprot, ka sūdzēties vienkārši nedrīkstam!
Dažādu firmu insulīna pildpalvas
Mēs nevaram novērtēt to, kas šobrīd ir pieejams, lai ārstētu diabētu, jo neesam saskārušies ar iepriekšējiem apstākļiem. Tas ir kā agrāk, kad dzīvojām bez mobīlajiem telefoniem - tagad tas šķiet kaut kas tāls un nebijis. Bet mūsdienās vairs nevaram savu ikdienu iztēloties bez šīs tehnoloģijas. Tak lūk, es gribēju pastāstīt, ka neskatoties uz jaunā dzīvesveida niansēm - mūsdienās ir ļoti attīstīta un joprojām tiek padziļināti pētīts, lai atrastu īsto atslēgu tā ārstēšanai, bet šobrīd ir pieejami vairāki līdzekļi, kas padara dzīvesveidu iespējamu un pat nemanāmu.

Stikla insulīna šprice 
Sākumā nevarēju iztēloties kā tad veiksim bērnam injekcijas - viņš taču to neļaus ieraugot šprici, bet... kad es ieraudzīju šo injekcijas pildspalvu, es biju atvieglota, ka tās izskatās "draudzīgi". Adatas ir tik maziņas un viss izskatījās moderni.

Insulīna pildspalva - ierīce insulīna injicēšanai, kas izskatās gluži kā pildspalva un satur nomaināmas insulīna kasetnes.
Pirms katras injekcijas noteikti ir jāveic pārbaude vai caur adatu tek insulīns un tikai tad jāuzstāda nepieciešamā insulīna deva un jāveic injekciju.

Labās īpašības:

  • praktiski, jo ļauj ar insulīna kātridžu izdarīt atkārtotas injekcijas;
  • iespējams ievadīt precīzāku insulīna devu;
  • var ievadīt vienu vai pat 0,5 darbības vienību(DV);
  • paredzētas 40 DV un pat 100 DV - ilgstošai lietošanai;
  • daži aprīkoti ar atmiņas funkciju - kas uzrāda vai insulīns jau ir ticis ievadīts vai vēl nē, tas palīdz izbēgt no atkārtotas insulīna ievadīšanas vai neaizmirst vispār veikt injekciju;
  • maza, moderna un ērta lietošanai;
  • neuzkrītoša sabiedriskās vietās.
Nepilnības:
  • dažos modeļos ir "iebūvēti" insulīna kātridži, tāpēc jāmaina visa pildspalva (man nav skaidrs, kāpēc nevar izmantot šo materiālu atkārtoti);
  • mums izsniedza uz 100DV, varbū būtu ērtāk, ja pildspalva būtu īsāka, lai bērnam būtu ērtāk pašam veikt injekcijas (šobrīd izsniedz pildspalvas, ko lieto gan bērni, gan pusaudži, gan pieaugušie, kuru dienas DV atšķiras);
  • parasti nepieciešams 2 pildspalvas - īsās un ātrās darbības insulīnam, kas palielina risku kādreiz sajaukt pildspalvas un iedurt nepareizo insulīnu;
  • var lietot tikai vienu pildspalvu - nevar aizvest vienu vecvecākiem, vienu ielikt savā somā, otru bērna somā - ir jābūt vienai pildpalvai, ko nēsā visur līdzi, jo insulīnam ir derīguma termiņš un uzglabāšanas nosacījumu, kurus jāievēro.
Dizaina ziņā tās īpaši neatšķiras, kādai metāla korpus, kādai plastmasa. Internetā esmu redzējusi arī dizaina pildspalvas, bet to nav daudz un kaut kā iepriecināt bērnu ar krāsainu dizainu - laikam īsti nevar. Kā vecāks liekas tver pēc visām iespējām, kas varētu šo injekcijas brīdi atvieglot, ja tas ir krāsains dinozaurs uz pildspalvas - kas varētu "runāt", tu mēģini to realizēt.
Kopumā esmu ļoti pateicīga par šo izgudrojumu, jo tas viennozīmīgi atvieglo diabētiķim dzīvi un man kā mammai, kura bērns pats injekcē sev, jūtos atvieglota, ka dzīvoju šajā laikā nevis 20 - 30 gadu atpakaļ un varam izmantot modernās injekcijas metodes. Kā viena no tādām ir digitālās insulīna pildspalvas, kur jau ir iespēja ievadīt 0,1 insulīna vienības, kas atcerās 1000 injekcijas laiku un datumu, var ar bluetooth pārnest informāciju uz aplikāciju.


Komentāri

  1. Mani sauc Liliana N. Šī ir ļoti priecīga diena manā dzīvē, jo Dr.saguru man ir sniedzis palīdzību, palīdzot man atgūt bijušo vīru ar viņa burvju un mīlestības burvestību. Es biju precējusies 6 gadus, un tas bija tik šausmīgi, jo mans vīrs mani patiešām krāpa un vēlējās šķirties, bet, kad es uzgāju Dr.saguru e-pastu internetā par to, kā viņš ir palīdzējis tik daudziem cilvēkiem atgūt savu bijušo un palīdzēt sakārtot attiecības. un padarīt cilvēkus laimīgus savās attiecībās. Es viņam izskaidroju savu situāciju un tad meklēju viņa palīdzību, bet man par pārsteigumu viņš man teica, ka viņš man palīdzēs ar manu lietu, un tagad es svinu, jo mans vīrs ir pilnībā mainījies uz neatgriešanos. Viņš vienmēr vēlas būt man blakus un neko nevar izdarīt bez manas dāvanas. Es patiešām izbaudu savu laulību, cik lieliski svētki. Es turpināšu liecināt internetā, jo Dr.saguru patiešām ir īsts burvestības zinātājs. VAI JUMS NEPIECIEŠAMS PALĪDZĪBA, TAD SAZINIETIES AR ĀRSTU SAGURU TAGAD PA E-PASTA: drsagurusolutions@gmail.com vai whatsapp +2349037545183 Viņš ir vienīgā atbilde uz jūsu problēmu un liek jums justies laimīgām attiecībās. un ir arī ideāls
    1 Mīlestības burvestība
    2 WIN EX ATPAKAĻ
    3 Dzemdes AUGS
    4 BAROTĪBAS VEICINĀŠANA
    5 AIZSARDZĪBA PRET BAROTĪBU
    6 BIZNESA APburtība
    7 LABA DARBA BORSTĀCIJA
    8 LOTERIJAS BORSTĀCIJA un TIESAS LIETAS BORSTĪBA

    AtbildētDzēst

Ierakstīt komentāru

Šī emuāra populārākās ziņas

Ar ko atšķiras Libre1 un Libre2 (FreeStyle Libre glikozes monitoringa sistēma)

Ierīce nepārtrauktai glikozes noteikšanai asinīs - Freestyle Libre System

Kas ir pH līmenis?