Kabaču burgeri

Sekojot līdzi dažādai informācijai par ēdienu, kuru vērts izslēgt un tieši otrādi jālieto būdams cukuriņš, saskāros ar vienu, aktuālo sezonai, recepti: Kabaču uzkoda.
Ilgi nedomājot, nolēmu izmēģināt, jo visi nepieciešamie produkti bija un vēlme iebarot kabaci, kas dēlam neiet pie sirds, ņēma virsroku.
Izlēmu izmantot taktiku - lai pats gatavo, tad parasti sanāk gardāki ēdieni nekā, kad gatavo citi.
Bijām pārnākuši no ikdienas darbiem un sākām gatavot.
Diezgan ieilga mums tas process, jo ir tikai viena krāsns panna, tāpēc iesaku tiem, kas mēģinās, sākt ar šaurāko kabača galu, lai vairāk var uzlikt uz pannas, jo būs jāgaida 30min.
No krāsns parādījās patīkama smarža, dēls teica, ka smaržo kā burgeri un
pasmējāmies, ka īstenībā tādi kā burgeri arī sanāk, tik gaļas pietrūkst. Ņemot vērā, ka mans vīrs prasa gaļu vakariņās, tad nu viņam uztaisīju pildītu kabaci ar gaļu un bērniem vēl sacepu kotletes, ko piekost klāt. Sanāk treknāk un sātīgāk, bet ar ļoti zemu ogļhidrātu daudzumu.
Dēli jau izbadējušies un ķeras pie ēšanas, es priecīga, ka "plāns" nostrādāja, līdz izdzirdu no mazākā, ka negaršo.. un tad arī vecākais sāka sūdzēties, ka negaršo.. virsu apēd, bet pašu kabaci nē..
Neko darīt! Es pagaršoju un varu apgalvot - GARŠĪGI!!! Majonēzes vietā lietoju parasto 25% krējumu, jo ģimenē esam atteikušies no majonēzes. Tādā maiga un patīkama garša. Sātīgs. Man vispār garšo kabači, bet zinot, ka bērniem nē, gribēju izmēģināt jaunu recepti.
Tas bija mans, mūsu pirmais mēģinājums lowcarb lietā un neskatoties, ka neveiksmīgs, es sapratu, ka ir iespējams pagatavot no viena pamatprodukta vairākus ēdienus, ko, iespējams, akceptētu ikviens mans vīrietis.
Tas ir darbs ar mūsu garšu kārpiņām, katrs izjūt to pa savam. Bet rosoties virtuvē, gaidot kabačus, sataisījam paši savu lowcarb uzkodu -siers, pa virsu desa, sīpols, tomāts un pa virsu siers. Un tā mēs uztaisījām savu burgeru bez ogļhidrātiem :) Labs našķis un maizes aizvietotājs. Vēl varētu pielikt salātu lapu, bet to nākamreiz. Ir kur augt!
Bagātīgs vakars.



Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

Ar ko atšķiras Libre1 un Libre2 (FreeStyle Libre glikozes monitoringa sistēma)

Ierīce nepārtrauktai glikozes noteikšanai asinīs - Freestyle Libre System

Kas ir pH līmenis?